Az applikáció a nagyok játszótere, gondolják sokan. De miért is? Az elmúlt években és még napjainkban is nagyon vegyes a felhozatal a mobilappok terén: vannak nagyon profi, az ügyfélélményre maximálisan reagáló alkalmazások és akadnak olyanok is, amelyek mindig félkésznek tűnnek, emiatt kevesen használják, és idővel teljesen eltűnnek.

Mi lehet az oka ennek? Tévhit, hogy a mobilapp csupán egy olyan marketing eszköz, ami csupán attól, hogy trendi, látványos eredményeket hozhat. Abban mindannyian egyetérthetünk, hogy ez egy remek eszköz, ha jól használjuk. Emiatt van arra szükség, hogy a saját vállalkozásodra szabd az appot a vásárlói és a belső igények alapján. Különben valóban csak egy újabb tartalom nélküli platformot hoztál létre, mintha lenne egy Facebook oldalad, de nem posztolnál, és még csak az alapadatokat sem frissítenéd. 

Reagálj a vásárlói igényekre!

Nem kell mást tenned, csupán az ügyfeleid igényeire adott válaszaidat kell kiterjesztened az online térbe. Edzőterem- vagy szépségszalon tulajdonosként valószínűleg már eddig is figyeltél arra, hogy a pult és a terem rendezett legyen, mindig kellemes hangulat uralkodjon, a vendégek tájékoztatva legyenek, készítettél szezonális akciókat stb. Ugyanezeket kell végig gondolnod a mobilalkalmazás esetében is.  

Egy edzőtermi applikációval például szorosabb kapcsolatot alakíthatsz ki a vendégek, az edzők és az edzőterem között. A vendégeid néhány pöccintéssel megvásárolhatják a bérletüket, helyet foglalhatnak a csoportos órákra, kapcsolatba léphetnek a személyi edzővel, és még sorolhatnánk. Ha kimondottan erről olvasnál többet, akkor itt megteheted.

Szépségszalonok számára szintén rengeteg előnyt nyújthat egy alkalmazás. Ugyanis fodrászt, műkörmöst, borbélyt nem szívesen vált az ember. Egy mobilappon a vendégek időpontot foglalhatnak az általuk kiválasztott személyhez, és azt is jelezhetik, hogy milyen szolgáltatást vennének igénybe pontosan (pl. vágás, festés, , francia köröm, szakáll igazítás, forró törölközős borotválás stb.).

A közösség ereje

Elsőre talán hihetetlennek tűnik, de a fenti szolgáltatások esetében nagyon jól működik a közösségépítés. Ugyanis rengetegen érdeklődnek a sport és szépségápolás témák iránt, és szeretnék hasonló gondolkodású emberekkel megosztani a tapasztalataikat, véleményt formálni és segítséget kérni.

Ezen kívül a személyek privát üzenetben is chatelhetnek egymással, így még csak el sem kell hagyniuk a platformot, ha például a következő edzésről egyeztetnének.

Természetesen mindezt Facebook csoportokban, WhatsApp és egyéb felületeken is megtehetik. De miért vinnéd őket egy olyan felületre, amit nem tudsz kontrollálni, ha van saját appod? A szeptemberi Facebook-leállás sokakat rádöbbentett arra, hogy talán nem a külső platform a legjobb megoldás. Bővebben itt olvashatsz róla.

Mi áll a háttérben?

Fejlesztőink technikai-, üzleti- és marketing szempontból is segítenek az appod lefejlesztésében. Így tehát nem csupán egy csilivilli appot kapsz, hanem egy jól működő rendszert: már az appon keresztül lehetővé teheted a jegy- és bérletvásárlást, időpontfoglalást, és a backoffice a saját admin felületén is kezelni tudja ezeket.

A számlázást szintén le tudod egyszerűsíteni, így a pénzügyi feladatok terén is jóval kevesebb macera vár rád.

A szabályzatokat, házirendet, adatkezelést és hasonló dokumentumokat szintén elérhetővé teheted a felhasználók számára az appon keresztül, így az ügyfeleid mindent megtalálnak egy helyen.

Ezen kívül rengeteg olyan automatizált megoldással élhetsz, ami nem csak az ügyfeleid elégedettségét növeli, de a kollégáid mindennapi munkáját is könnyebbé varázsolja. További tippekért olvasd el a kimondottan erről szóló bejegyzésünket.

Ha te is olyan megoldásra vágysz, amivel több legyet ütsz egy csapásra, akkor kérd szakértő csapatunk segítségét! Komplex, automatizált és könnyedén kezelhető eszközt nyújtunk, amivel valóban boostolhatod a bevételeidet és csökkentheted a kiadásaidat.

Kérj ajánlatot még ma!