Az időpontok egyeztetése és az ezzel járó adminisztráció sok szolgáltató esetében egész embert kíván, éppen ezért alkalmaznak sokan teljes állású recepcióst. Legyen szó szépségszalonról, fodrászatról vagy orvosi rendelőről, amikor a nap során folyamatosan egyeztetni kell a naptárakat, időpontokat kell módosítani és az ügyfelek kérdéseire válaszolni, nagyon nehéz a munkára összpontosítani. Erre a problémára nyújt megoldást az időpontfoglaló alkalmazás, amely nem csak a te életedet könnyíti meg, az ügyfélköröd is imádni fogja, ami hosszú távon nagyon is kifizetődő. Melyek a legjobb funkciói? Máris mutatjuk!

A regisztráció nem minden esetben kötelező, ez teljesen az adott szakterülettől függ, meg attól, hogy marketing szempontból mennyire tűnik jó ötletnek. Viszont amennyiben valaki regisztrál az alkalmazásba, saját felhasználói profilja lesz, ahol megadhatja a személyes adatait, számlázási címét, de az eddig igénybe vett szolgáltatások listáját is láthatja. Amennyiben orvosi konzultáción vett részt, letöltheti az orvosi eredményeit, ami később is  bármikor visszakereshető.

Foglalás, mint ügyfélélmény

Az időpont egyeztetés első lépéseként az ügyfeled kiválasztja a helyszínt, amennyiben több üzlettel is rendelkezel, majd azt a szolgáltatás típust, amit igénybe szeretne venni. A személyre szabott alkalmazás lényege, hogy saját magad alakíthatod ki a szolgáltatási palettádat, amiből az ügyfeleid a foglalás során választhatnak.

Amennyiben több alkalmazottad vagy üzlettársad van, az időpontfoglalás következő lépéseként az alkalmazás megmutatja, hogy milyen szakemberek kínálják az adott szolgáltatást. Tehát ez az a pont, ahol az ügyfél csak azokat a manikűrösöket látja, akik vállalnak francia manikűrt, vagy ha egy borbélyszalonról beszélünk, akkor egyértelműen látható, melyik borbéy vállal szakáll festést. Ugyanígy az orvosi rendelő esetében, ennél a pontnál lehet kiválasztani, ha fogorvosi kezelésre mennénk.

A szakemberek listája további extrákat kínál, amit a hagyományos időpontfoglalás sajnos nem tesz lehetővé. A kiválasztott munkatárs nevére vagy profilképére kattintva az ügyfeleid további részleteket tudhatnak meg: mióta dolgozik a szakmában, hol tanult, milyen elismeréseket kapott a szakmában, illetve a referenciákat is meg lehet osztani.

A Vélemények menüpontban a szolgáltatás végeztével csillagokkal lehet értékelni a szakembert, az alapján, hogy mennyire tetszett a végeredmény, hogy érezte magát az ügyfél és mennyire volt kedves a kolléga. A pontozás mellé megjegyzést is lehet írni, ami jó visszajelzés az adott munkatársnak, de az érdeklődőknek is hasznos tájékozódási pont lehet.

A helyszín, időpont, szolgáltatás típus és szakember kiválasztása után megtörténik a foglalás. A részletek később visszakereshetők az alkalmazásban, így nem kell attól tartani, hogy elfelejtődik, és emiatt marad el a találkozó. Ezen kívül az appról elküldheted az eseményt a telefon naptárába, így a többi teendőd között is láthatod.

Integráld a marketing stratégiádba!

Az alkalmazás elsődleges célja ugyan az időpont egyeztetés, viszont emellett számos olyan funkciót képes ellátni, ami segít növelni az ügyfeleid elköteleződését.

  • Hűségprogram: Amennyiben az ügyfeleid lojalitása a cél, a szolgáltatások után pontokat kínálhatsz nekik. Például minden 5. alkalom féláron érhető el, és minden 10. ingyenesen.
  • Push notification: Az alkalmazáson keresztül értesítéseket küldhetsz a felhasználóknak, amelyben kedvezményeket kínálhatsz, új szolgáltatásokat harangozhatsz be, vagy lemondás esetén tájékoztathatod azokat, akiket érdekelhet a felszabadult időpont.
  • Chat: Az érdeklődők közvetlenül a chaten írhatnak a szolgáltatónak vagy az adott szakembernek, így biztosan az illetékes személy válaszol, ami gyorsabb kommunikációt tesz lehetővé.
  • Kiegészítő szolgáltatás/termék: A foglalás során kiválasztásra kerül a szolgáltatás típusa, így akár kiegészítő szolgáltatást is kínálhatsz. Például férfi hajvágás mellé szakáll igazítást, vagy masszázs esetén bőrápoló olajat.

Amennyiben te is kedvet kaptál egy ehhez hasonló alkalmazáshoz, nem szükséges milliós tételekben gondolkodnod, ugyanis nálunk előfizetéses konstrukció formájában is elérhető az app. Az alkalmazás kezelése pedig adminként ugyanolyan egyszerű, mint ügyfélként: azonnal, gyorsan és egyszerűen frissítheted az adataidat, a munkatársak listáját, módosíthatod  a szolgáltatási palettádat vagy küldhetsz push értesítéseket. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és személyre szabott ajánlatot készítünk számodra.