A mobilalkalmazás nem csak a vendégek számára hasznos a tájékozódás és a foglalások egyszerűsége miatt, hanem a szálloda üzemeltetésének is megkönnyíti a mindennapjait. Cikkünkben az appok előnyeire mindkét oldalról rávilágítunk.

Értékesítés felsőfokon

Napjainkban számtalan lehetőség van arra, hogy online felületeken adjunk ki szállodai szobákat: a szálloda weboldalán keresztül vagy akár egy népszerű szálláskínáló szolgáltató online platformján, mint például a Booking.com vagy a Szállás.hu. De miért éri meg saját appot fejleszteni a fenti megoldások ellenére?

Gondolkodj hosszabb távon

Ugyan egy app fejlesztés rövid távon drágább, mintha egy partneren keresztül kínálnád a szolgáltatásaidat, hosszabb távon igenis megtérül. Többé nincs szükség arra, hogy jutalékot fizess a kiadott szobák után, ami a Booking.com esetében globális szinten átlagosan 15%¹, a Szállás.hu pedig szintén hasonló mértékű (~10-15%)².

Gyors és átlátható tranzakció

Szállásközvetítő bevonása nélkül a foglalási díjak közvetlenül a te számládra érkeznek, nincs köztes fél, kevesebb bármilyen fennakadásnak a lehetősége.

Hűségprogram

Bár a legtöbb szállásközvetítő szintén rendelkezik hűségprogrammal, az nem a te márkádat fogja építeni, és nem feltétlenül te fogsz részesülni az ezzel járó előnyökből. A saját appodon közzétett last minute kedvezményeknek, hűségprogramoknak és ünnepi akcióknak csak te szabhatsz határt.

Kínálj extrákat!

A szállodai szolgáltatás nem merül ki a szobafoglalásban. Az appon keresztül a vendégek megismerhetik a szolgáltatási palettádat: túrákat, programokat szervezhetsz, de foglalható a wellness részleg, vagy amennyiben éttermed van, akár az asztalfoglalást is intézhetik az appon keresztül a vendégeid.

Partner az üzemeltetésben

Fentebb mutattunk néhány tippet arra vonatkozóan, hogy miként használhatod az értékesítésben az applikációt. Nézzük, hogyan könnyíti meg a munkavállalók és menedzsment mindennapjait!

Kezeld a foglalásokat könnyedén

Az alkalmazás admin felületéhez minden illetékes dolgozónak lehet hozzáférése. Ezáltal egyértelmű, hogy mely szobákat kell előkészíteni, mikor várható tumultus a wellnessben, vagy a délutáni túravezetésre hányan jelentkeztek. Az appon keresztül a vendégek különleges kérései és panaszai is kezelhetők, hiszen a chat felületen felvehetik a kapcsolatot a szállodával.

Ehhez nincs szükség egyébre, mint egy mobiltelefonra, ami manapság már mindenkinek ott lapul a zsebében. Ráadásul az app értesítést küld az illetékeseknek a lemondások és foglalás esetén, így nincs szükség arra, hogy folyamatosan a telefont pásztázzák.

Tiszta udvar, rendes ház

Szinte mindenki találkozott már hotelekben, mosdókban A4-es papírokra nyomtatott táblázatokkal, amelyben a takarítást jelölték a dolgozók. Ezt is elfelejthetjük. Az appon keresztül ugyanis a takarítók, karbantartók egyértelműen láthatják, hogy hol van a feladat, melyik szobát kell kitakarítani egy órán belül vagy hol csöpög a csap. A feladat elvégzése után pedig jelezhetik az alkalmazáson keresztül, hogy a többi kolléga is láthassa.

A fentiekben csak néhány gyakorlati előnyt mutattunk be, sok apró részletről nem beszéltünk. De talán így is jól látható, hogy csak a szakmai kreativitás szab határt egy saját szállás applikáció tervezésénél. Amennyiben akadnak még kérdéseid, vagy máris azon töprengsz, hogy nézne ki ez a te szállásod esetében, ne habozz, keresd szakértő csapatunkat!

Kérj ajánlatot még ma!

 

Források:

¹https://partner.booking.com/hu/sugo/jutal%C3%A9k-sz%C3%A1ml%C3%A1k-%C3%A9s-ad%C3%B3k/jutalek/mennyi-jutal%C3%A9kot-kell-fizetnem

²https://s.szalas.hu/images/aszf/jutalekok-merteke-2020-januar-6-tol.pdf