MindennAPPi teendők a cégeknél – hogyan segít egy mobilos alkalmazás a cégének rendberakásában?

Vállalkozóként, cégvezetőként folyamatosan keressük, hogyan lehetne egyszerűbb, hatékonyabb a cég működése. Gondoltál már arra, hogy telefonos alkalmazást fejlesztess? Valószínűleg még nem – de mi most megmutatjuk, hogyan egyszerűsítheted le jelentősen az adminisztratív teendőket egy saját appal!

Az informatika napról-napra egyszerűsíti a cégek mindennapjait. A legtöbb vállalkozó örömmel bíz bizonyos feladatokat a mesterséges intelligenciára, hiszen a gépek és az informatikai eszközök jóval több dolgot is képesek elvégezni egy időben mint egy ember. Nem panaszkodnak a munka monotonitása vagy a túlóra miatt, és szinte soha nem hibáznak. Ideje bevonni a munkába a mobilokat is, és meggyorsítani a munkafolyamatokat!

A telefon nAPPrakészebb, mint a számítógép

A dinamikus cégek működésének a titka a gördülékeny, és gyors ügyintézés, valamint a hatékony időbeosztás. Ám legyen szó akár asztali gépről, vagy éppen laptopról, kényelmes használatukhoz legalább egy asztalra van szükség, ami valljuk be, nem mindig megoldható.

Éppen ezért érdemes innovatívnak lenni ezen a területen is. Ha egyetlen dolgot kellene mondani, ami a legtöbb embernél megtalálható, az bizony a mobiltelefon lenne. Márpedig ha ez így van, akkor itt az idő, hogy ezeket az apró, bárhol használható készülékeket is bevonjuk a munkába, egy app, vagyis mobil alkalmazás segítségével!

Milyen feladatokat láthat el egy app a cégben?

Napi nyilvántartások vezetése

A munkavállalók teendőit, valamint egyéni igényeit pontosan kezeli. Ezen a területen különösen fontos a naprakész, és pontos információszerzés, hogy minden átláthatóan működhessen. Egy mobil applikáció segíthet abban, hogy a dolgozók a lehető legrövidebb időn belül jelenthessenek a feletteseiknek, továbbítsanak bizonyos dokumentumokat munkájuk során. Ezen felül átláthatóan vezethető általa a ledolgozott órák száma, a kiküldetések, vagy éppen az irodán kívül munkák lépései.

De nem csak a munkafolyamatokat gyorsíthatja fel, hanem akár a szabadságolások nyilvántartására is tökéletesen alkalmazható. Az egyéni mobil applikációk ráadásul teljes mértékben a cég arculatára, tevékenységi körére formálhatóak, így a munkáltatói brandingben is fontos szerepet kaphatnak.

Munkavállalói visszajelzések kezelése

A cégvezetők munkaköre rendkívül összetett és sokoldalú. Nem könnyű minden területen a maximumot nyújtani, és ebben a feszített munkarendben néha nehéz odafigyelni a munkavállalók visszajelzéseire is. Egy egyedi applikációval a dolgozó pillanatok alatt jelentheti és dokumentálhatja valamely eszköz meghibásodását, így rövidebb időn belül megtörténhetnek a javítási munkálatok. De nem csupán a munkafolyamatok gyorsíthatóak általa, lehetőség van az osztályok közötti kommunikáció javítására, a munkavállalók elégedettségének felmérésére, valamint növelésére is.

Bárhonnan elérhető kimutatások, jelentések

Egy cégvezető napja sosem áll meg, azonban van rá lehetőség, hogy hatékonyabb legyen. A mobil alkalmazással akár ebéd közben, vagy éppen egy tárgyalásra vezető úton is leellenőrizhetőek a cég adatai és eredményei, ráadásul mindez valós időben. Nem kell elővenni a laptopot, megvárni, amíg betölt, kikeresni az emailek közül a legújabb jelentést – minden adat ott van a vezető zsebében. Ezzel nagyon sok idő és energia megspórolható, napszaktól függetlenül.