Az éttermek többsége kényszerhelyzetbe került idén, és az egyre sürgető digitalizációs folyamatok eredményeként a legtöbben a nagy ételszállítókhoz csatlakoztak. Ebben az esetben ugyanis nem egy hónapokig tartó, tervezett és apró lépésekből felépített online stratégiáról volt szó, hanem egy gyors és hatékony megoldásról, ami segít az éttermeknek életben maradni.

A nagy ételszállítók előre kiépített rendszere számos olyan előnnyel kecsegtet, mint a készenlétben álló futárszolgálat, saját oldal egy népszerű telefonos alkalmazásban, online fizetési lehetőség, némi marketing támogatás és az érintésmentes fizetés. Az érem másik oldala, hogy ugyan adott a mobil alkalmazás, de az nem a miénk, kapunk hirdetési felületet, viszont elveszünk a reklámzajban, ráadásul mindezért a bevételünk 30%-át is elkérhetik. De tegyük hozzá, hogy nem is nagyon volt más opció, hiszen gyorsan kellett lépni, így az instant, kevés erőforrást igénylő megoldás nyert.

Az első sokk után az éttermek egy része egyéb alternatívák után kutatott, és átgondolta a vendéglátás online térbe történő áthelyezését. Amennyiben te is most fontolgatod a nagyobb cégektől való függetlenedést, az alábbi lehetőségek érdekesek lesznek számodra. Nézzük, milyen előnyökkel járhat, ha saját alkalmazást fejlesztenél, beleértve a három legfontosabb összetevőt, vagyis hogy mennyi időt, energiát és pénzt igényel a függetlenedés.

Saját tulajdonú éttermi applikáció

A saját éttermi applikáció első és legfontosabb előnye, hogy ez valóban a te tulajdonod. Te írod a szabályokat, és nem kell attól tartanod, hogy rajtad kívül álló okok miatt nem működik az üzlet.

Gyors betanulási idő

A saját alkalmazás egyik előnye, hogy bármikor lehetőséged van arra, hogy módosítsd a kínálatot, kedvezményeket hirdess vagy újabb étvágygerjesztő fotókat tölts fel. A felület 100%-ig felhasználóbarát, így a betanulási idő sem tart tovább 2-3 napnál.

Saját arculat, bővíthető funkcionalitás

Az új mobil appod az éttermed arculati elemeire épül, ezáltal erősíti a márkádat. A fix funkcionalitás bármikor bővíthető, és teljes mértékben személyre szabható, csak a fantáziád szabhat határt.

Ügyfélbarát design & hatékony kiszolgálás

Nem elhanyagolható szempont, hogy egy olyan felületet biztosíts a vendégeidnek, amely modern, innovatív, kényelmes, és gyors vásárlást teszt lehetővé. Az alkalmazás korszerű megjelenése, ügyfélbarát kialakítása a lehető leggyorsabb vásárlást teszi lehetővé, így a jövő szolgáltatását tárja a vendégeid elé.

Az érintésmentes fizetés és átadás az egyik legfontosabb követelmény az idei évben, amelyet természetesen az általunk fejlesztett applikáció is magába foglal. Ezáltal a futárok és a friss fogásokra várakozó vendégek is biztonságban érezhetik magukat.

Elvitel vagy kiszállítás

Ugyan a kiszállítás egyre népszerűbb, előfordulnak olyan esetek, amikor sokan az elvitel mellett döntenek, hiszen éppen útba esik az étterem. Mindkét lehetőség adott, így a vendégeiden múlik, hogy melyik megoldást részesítik előnyben.

Rendeléskövetés

Az online rendelések újdonsága, hogy nyomon követhetjük az étel célba érését. Nincs is annál megnyugtatóbb érzés, mint amikor láthatjuk, hogy a szakács elkészítette az ételt, és a futár már úton is van. A saját alkalmazás lehetővé teszi, hogy megoszd ezeket a részleteket a vendégeiddel, így máris nyugodtabbak, hogy a kedvenc ételük nemsokára ott az asztalon.

Jelentősen olcsóbb a konkurens éttermi rendszerek használatánál

A leginkább szembetűnő különbség a nagy ételszállítókhoz képest az ár, mivel hosszú távon jelentős összegnek számít a havi 20-30%-os jutalék, amelyet egy másik platform használatáért fizetsz. Bármelyik jelenleg elérhető konstrukcióban is gondolkodsz, a havi- vagy egyszeri fejlesztési díj jelentősen alacsonyabb annál, mintha nagyobb ételszállítókkal dolgoznál. Célunk, hogy időtálló és fenntartható megoldást nyújtsunk az olyan éttermek számára, akik az online térben is terjeszkedni szeretnének.

Komplex, mindent látó adminisztrátori felület

Egy helyen láthatod a beérkezett rendeléseket, kiszállított ételeket, visszajelzéseket, várakozó befizetéseket és teljesített tranzakciókat. Az összegek azonnal az éttermed számláján landolnak, mintha egy virtuális pénztárgéped lenne.

Ez a fajta digitalizáció tovább erősítheti a vendégekkel történő kapcsolattartást, hiszen közvetlenül kommunikálhatsz velük, így nem vész el az információ. Azonnal reagálhatsz az extra igényekre az étellel vagy a kiszállítással kapcsolatosan, és ugyanolyan rugalmasan kezelheted ezeket, mintha az éttermedben lennétek. 

Amennyiben a fentiek alapján úgy gondolod, hogy a saját alkalmazás megoldást jelenthet az éttermednek, hogy újabb lendülettel indítsd a 2021-es évet, kattints, és ismerd meg a lehetőségeket!