A digitalizáció a pénzügy és biztosítás területén is felpörgeti a versenyt. Aki nem rendelkezik ügyfélbarát weboldallal, nem indít több milliós social media, Google vagy programmatic hirdetéseket, annak szinte esélye sincs ezen a területen. Az applikáció manapság szintén egy olyan “must-have” eszköz, amire minden banki-, pénzügyi- és biztosítási szolgáltatónak szüksége van. Viszont jóval olcsóbb, hatékonyabb, és teljes mértékben a te tulajdonod. Melyek az előnyei az ügyfelek számára? Lássuk!

  • biztonságos és problémamentes fizetés
  • egyszerű hozzáférés a szabályzatokhoz, adatkezeléshez
  • azonnali értesítés, ha módosulna valamely szabályzat
  • gyors kommunikáció az ügyfélszolgálattal
  • azonnali jelzés baleset esetén
  • útmutatás vészhelyzet esetére

A fenti előnyök nem csak az ügyfeleknek, hanem a szolgáltató számára is hasznosak, ugyanis a cél minden esetben az ügyfelek elégedettségének a növelése.

Ezen kívül rengeteg adminisztráció alól szabadítja fel a back-office csapatot, legyen szó az ügyfélszolgálatról, akik folyamatosan az ügyfelek panaszait kezelik, vagy a pénzügyi osztályhoz, akik naponta töménytelen mennyiségű befizetést, jóváírást kezelnek. Ráadásul mivel automatizált rendszerről beszélünk, nincs szükség annyi munkaerőre, mint korábban.

Nézzük meg, hogy milyen funkciók segítenek abban, hogy a fenti előnyöket te, az ügyfeleid és az alkalmazottak is élvezhessétek.

Ügyfélportál – Átláthatóság mindenek felett!

Az új fiók létrehozása és a bejelentkezés a szerződésben használt adatokkal történik. A hitelesítést követően az ügyfeled azonnal láthatja a szerződéseit annak minden részletével (mire terjed ki a biztosítás, kik a kedvezményezettek stb.), az eddig bejelentett ügyeit és a folyamatban lévő ügyeket is. Ez utóbbinak a státuszát is könnyedén ellenőrizheti, ami rengeteg felesleges munka alól szabadítja fel a kapcsolattartót.

Szerződéskötés és -hosszabbítás – Felejtsük el a sorbanállást!

Amennyiben az ügyfeled új szerződést szeretne kötni vagy meghosszabbítaná a meglévő biztosítását, nincs szükség arra, hogy besétáljon az irodába, ahol a várakozás miatt egyre frusztráltabbá válik. A szerződések lejárta előtt automatikus rendszerüzenetben értesítheted őket, így néhány pöccintéssel el is intézhetik az egészet.

Az új lehetőségekről, ajánlatokról szintén küldhetsz nekik ajánlatot, ezáltal az applikációt beépítheted az értékesítési- és marketing stratégiádba. Ráadásul az ilyen újdonságokkal nem csak akkor szembesülhet az ügyfeled, ha belép az alkalmazásba, hanem felugró értesítéseket is küldhetsz neki, így egy pontos és hatékony remarketing eszközzel bővül a palettád. 

Fizetés néhány pöccintéssel

A sárga csekkek és a banki utalások ideje lejárt. Havi, negyedéves, egy vagy több éves fizetéseket is egyszerűen el lehet intézni az alkalmazáson keresztül, így nem csak az ügyfeleidet, hanem a kollégákat is rengeteg adminisztráció alól szabadíthatod fel. Továbbá az alkalmazás képes arra, hogy fizetési felszólítást küldjön a felhasználóknak, amire kattintva máris a platformon találják magukat. Mi lehet ennél egyszerűbb?

Hírek és storytelling

A szolgáltatással vagy a szektorral kapcsolatos híreket természetesen továbbra is kiküldheted hírlevél formájában, viszont az ügyfeleidnek személyre szabott formában tálalhatod az aktualitásokat. A Hírek menüpont kiváló platform erre, hiszen az információ nem vész el a reklámzajban.

Személyes történeteket vagy az ügyfeleid visszajelzéseit megoszthatod a felhasználókkal, ami tovább erősíti a szolgáltatásod relevanciáját és megbízhatóságát. 

Korunk jelszava: “aki kimarad, az lemarad”. Amennyiben te is úgy látod, hogy nincs menekvés a digitalizáció elől, és szükséged van egy olyan eszközre, ami teljes folyamatokat képes kezelni, kérj tőlünk személyre szabott ajánlatot.

Kérj ajánlatot még ma!