Ha van valami, amiből nincs hiány, azok az alkalmazások. És az alkalmazásboltok bizony zsúfolásig tele vannak, így nehéz elválasztani a búzát a pelyvától. Az Okta nemrégiben kiadott Business at Work jelentésében 14.000 ügyfél adatai alapján mutatta be azt a tíz alkalmazást, ami az idei évben a leggyorsabb növekedést produkálta. A monday.com-on kívül hazánkban ezek kevésbé ismertek egyelőre, ezért bemutatjuk őket.

A 10 leggyorsabban növekvő alkalmazás 2022-ben
Forrás: OKTA

1. Notion

A Notion egy projektmenedzsment és jegyzetkészítő app. Bárki könnyedén készíthet dokumentumokat, a csapatok fájlokat oszthatnak meg egymással drag and drop módszerrel. A feladatlisták és a vállalati tudás egyaránt elérhető a felületen. A rendszer továbbá támogatást nyújt a vállalat vagy szervezet tagjai számára a határidők, célok és megbízások összehangolásában a hatékonyság és a termelékenység érdekében.

2. TripActions

A TripActions újragondolja az utazások, a vállalati kártyák és a kiadások kezelését. Az alkalmazás olyan technológiát biztosít a kisebb vállalatok számára, amely korábban csak a nagy, multinacionális vállalatoknál volt elérhető.

Az alkalmazás az aktuális foglalások és a helyi utazási irodák nagy adatállományára támaszkodik, némi “MI” funkcióval. Mivel a vállalati kártyákat és a költségjelentéseket összehangolja, az utazók, az adminisztrátorok és a felső vezetés számára gyerekjátékká válik az utazások gyors megtervezése és jóváhagyása, valamint az utazási költségek kezelése, betartva a megfelelőségi szabályokat.

3. Postman

Erről az appról valószínűleg csak a fejlesztők hallottak, ámde köreikben nagyon is ismert. A Postman egy komplett eszköztár API fejlesztők részére. A programmal gyorsan és hatékonyan lehet dolgozni az API-val, mivel támogatja a fejlesztők minden munkafolyamatát, továbbá elérhető Mac OS X, Windows, Linux és Chrome felhasználók számára is.

4. Figma

Manapság egyre nagyobb szerepet kap a design, hiszen nagyban meghatározza a felhasználói élményt. Éppen ezért a sikeres vállalatok egyre inkább a “design first” megközelítést alkalmazzák.

A Figma egy együttműködésre épülő, online tervezési megoldás. A Figma lehetővé teszi az ötletek alapján a gyors vektorgrafikus tervezést és prototípus készítést, miközben a csapat minden tagja részt vehet a tervezési folyamatban

5. Miro

A home office egyes esetekben hatékonyan működik, viszont akadnak olyan szituációkat, amiket megnehezít. Ilyenek például a brainstormingok, amelyekhez nem véletlenül használnak a csapatok táblát, színes filceket és cetlik.

A Miro egy többfunkciós whiteboard és mind-mapping eszköz, amelyet bárkivel, bárhol megoszthatunk élőben. Népszerűsége többek között annak köszönhető, hogy nagyjából annyira egyszerűen kezelhető, mint egy fizikai tábla, emellett remek design-nal rendelkezik.

6. Keeper

A Keeper egy IT- és adatbiztonságra fejlesztett jelszó-kezelő app, ahol biztonságosan tárolhatuk a jelszavakat, egyéb bejelentkezési-, valamint a pénzügyi adatokat. Tartalmaz továbbá jelszógenerátort és többfaktoros hitelesítést, valamint eszközök közötti szinkronizálást is.

Emellett a rendszer számos biztonsági terméket és szolgáltatást kínál a vállalatok számára, például zsarolóvírus elleni védelmet és dark webes szkennelést.

7. Airtable

A 2015-ben indult vállalkozás a táblázatok használatát igyekszik újragondolni, és olyan rugalmas, egyszerűen kezelhető low-code megoldásokat kínál, amelyek a csoportos projektek tervezését és kezelését segítik. A folyamatokat határidők és státuszok segítségével lehet nyomon követni, és természetesen csapattagok is hozzárendelhetők. Többféle nézettel rendelkezik: a hagyományos táblázatos nézettől a kalendáriumon keresztül a galériáig és a Kanban-stílusú felületekig számos megoldást kínál az app.

8. Fivetran

Nem meglepő, ha még nem hallottál erről az appról, ugyanis ezt főként a nagyvállalatok használják. Az alkalmazás adatintegrációs szolgáltatást nyújt a vállalatok számára, amelyek segítségével különböző forrásokból származó adatokat nyerhetnek ki, alakíthatnak át és betölthetnek adattárházakba, mindezt szigorú adatbiztonság mellett. A havi több mint ezer terabájt szinkronizálással és több mint 200 főállású adatmérnökkel a Fivetran egyre nagyobb teret hódít.

9. monday.com

Amiről viszont sokkal valószínűbb, hogy már hallottál, az a monday.com. Ez az online eszköz a projektmenedzsmenthez és a feladatok koordinálásához alkalmas. Különlegessége, hogy nagy rugalmasságot kínál a struktúra és a megjelenítés tekintetében. Sokoldalúságának köszönhetően megkönnyíti a különböző típusú csapatok tevékenységeinek és projektjeinek kezelését, pl. kreatív és tervező csapatok, szoftverfejlesztő, marketing, projektmenedzsment, értékesítés és CRM stb. számára.

10. Gong

Szintén egy remek applikáció, ez esetben kis- és közepes vállalatok számára. A cégeknek úgynevezett “bevételi intelligenciát” kínál, vagyis egy olyan platformot, ahol a bevételi előrejelzések és a különböző bontások elemezhetők. 

A Gong ügyfelei olyan bevétel-központú kérdésekre keresheti ka választ, mint például: “Melyek azok az ügyletek, amelyek a legnagyobb valószínűséggel lezárulnak?”, “Melyik kampány eredményezte a legmagasabb ROI-t?” és így tovább. A Gong segítségével mostantól nem csak a nagy létszámú szervezetek készíthetnek ilyen kimutatásokat.

 

Amennyiben érdekesnek találtad a fenti listát, tárj vissza a blogunkra, ugyanis folyamatosan hozunk újabb és újabb érdekességeket, hasznos információkat és híreket az appok világából.

Forrás: blog.curiosity.ai