Ezért nem lesz egy hónap alatt saját applikációd
Az idő rettentő fontos tényező, főleg az üzleti életben, ami annyira felgyorsult, hogy sok esetben napok különbsége, hogy te vagy a konkurencia jön elő hamarabb egy nagy ötlettel. Valószínűleg ennek a következménye az is, amikor ehhez hasonló megkeresésekkel találkozunk: „Van…
Zöld applikációk: Digitális segítség a fenntarthatóságért
A technológia nemcsak kényelmesebbé, hanem fenntarthatóbbá is teheti az életünket. Számos telefonos applikációt fejlesztettek abból a célból, hogy segítsen csökkenteni az ökológiai lábnyomunkat, hatékonyabban gyűjtsük a hulladékot, vagy akár tudatosabb fogyasztói döntéseket hozzunk. Íme néhány hasznos zöld app! Munch –…
12 hasznos app, aminek ott a helye a telefonodon
A modern okostelefonok lehetőségeinek köszönhetően számos olyan mobilalkalmazás áll rendelkezésünkre, amelyek jelentősen megkönnyítik a mindennapi életet. Mivel gyakran eszünkbe se jut, hogy az adott problémára talán létezik egy app, hoztunk 12 példát, hogy bebizonyítsuk: igen, létezik! Autósoknak 1. E-kárbejelentő –…
Okosváros a zsebedben – Egy app, ami egyszerűsíti a lakóközösségek mindennapjait
Ki ne álmodott arról, hogy bárcsak egy helyen értesülhetne minden fontos információról a városával, lakókörnyezetével kapcsolatosan? Többek között emiatt jöttek létre a városi és kerületi Facebook-csoportok, amelyek lehetővé teszik a városlakók közötti információ megosztást. De valóban elegendő ennyi? Lehetséges ennél…
Miért fontos, hogy alaposan ismerd a saját applikációdat?
Egy applikáció megvalósítása hosszú és összetett folyamat. Az ötlettől a fejlesztésen át a tesztelésig rengeteg energiát és pénzt igényel. Azonban a leghosszabb tesztidőszak sem garantálja, hogy a végső felhasználók minden szempontból zökkenőmentesen használják majd az alkalmazást. Éppen ezért kiemelten fontos,…
Miért érdemes európai alternatívákat választani a nagy nemzetközi techcégek helyett?
A digitális világban az olyan globális óriások, mint a Google, az Amazon vagy a Microsoft, uralják a piacot. Sok vállalkozás és magánszemély szinte automatikusan az ő szolgáltatásaikat veszi igénybe. Ugyanakkor számos ok miatt érdemes lehet európai alternatívákat keresni, amelyek ugyanolyan…
Így növeld az alkalmazásod letöltéseit és bevételeit
A mobilalkalmazások piacán óriási a verseny, főleg a népszerűbb kategóriák esetében, például a játékok vagy a webshopok. Éppen ezért nem elég egy jól működő appot fejleszteni, azt hatékonyan is kell népszerűsíteni. Az app marketing témát korábban érintettük a blogunkon. Ezúttal…
Adatgyűjtés az appokban: ijesztő vagy hasznos?
Manapság az applikációk egyre fontosabb szerepet töltenek be az életünkben. Segítenek edzeni, vásárolni, tájékozódni, fizetni vagy akár csak szórakozni. Azonban sok felhasználó aggódik azzal kapcsolatban, hogy ezek az alkalmazások adatokat gyűjtenek rólunk. Miért van erre szükség? Hogyan használják fel ezeket…
Miért egyre fontosabbak a digitális megoldások?
Napjainkban a digitális innováció kulcsfontosságú a mindennapi életünkben. Nem véletlen, hogy napi szinten körülbelül 130 ezer applikációt publikálnak világszerte. Az applikációfejlesztés rohamos növekedése többek között annak köszönhető, hogy ezek az alkalmazások nemcsak kényelmet, hanem gyakorlati hasznot is nyújtanak, és számos…
Számok, projektek, élmények – Így telt a 2024-es év
Valószínűleg nem csak mi érezzük úgy, hogy gyorsan elröppent ez a 2024-es év. De ha jobban belegondolunk, és felidézzük, hogy mivel is teltek az utólag nagyon rövidnek tűnő hónapok, mindig rájövünk, hogy valójában rengeteg munkával és izgalmas projektekkel. Mi rejtőzik…
Praktikus tippek biztonságos app használathoz
Folyamatosan hallani olyan híreket, hogy hackertámadás ért egy mobil alkalmazást, és több százezer felhasználói adatot loptak el. A legtöbb esetben bankkártya adatokról, illetve egészségügyi információkról van szó, amelyekkel könnyedén visszaélhetnek a csalók. Mivel manapság szinte mindenkinek van egy okostelefon a…
Mi számít hibának és mi új kérésnek az applikáció fejlesztés során?
A fejlesztési projektek egyik állandó kihívása, hogy mikor tekinthetünk egy felmerülő problémát hibának, és mikor számít inkább új kérésnek. Az ügyfelek és a fejlesztők nem mindig ugyanúgy értelmezik ezeket a fogalmakat, ami számos félreértéshez vezethet. Aktuális cikkünkben bemutatjuk a hiba,…